.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سايت اينتر نتي مخابرات مازندران هك شد
متوليان فناوري اطلاعات و ارتباطات همواره سازمانها و ادارات و حتي اشخاص را با استفاده از ترتيبات امنيتي و سيستمهاي جلوگيري از نفوذ (نظير فايروال و ...) مجاب مي نمايند حال آنكه
سايت اينتر نتي مخابرات مازندران هك شد

هكرهاي مبتدي سايت اينتر نتي مخابرات مازندران را فلج كردند..
متولي فناوري اطلاعات استان مازندران به دام هكرهاي مبتدي افتاد و سايت خود را از دست داد.
به گزارش شمال نيوز به نقل از هفته نامه عصر ارتباط ، پايگاه اطلاع رساني شركت مخابرات استان مازندران با ضريب نفوذ بسيار نا مطلوب براحتي هك شد.
اين گزارش حاكي است آنچه برايمان حائز اهميت است مخابرات استان مازندران با توجه به برخورداري از سيستم هاي پيشرفته فناوري اطلاعات و بهره مندي از كارشناسان ارشد فناوري اطلاعات چرا به راحتي مورد هجوم هكرها قرار گرفت و مسئولين اين سايت نتوانستند در مدت بيش از يك ماه از هك شدن خود را از دام هكرها رهايي دهند.
گفتني است متوليان فناوري اطلاعات و ارتباطات همواره سازمانها و ادارات و حتي اشخاص را با استفاده از ترتيبات امنيتي و سيستمهاي جلوگيري از نفوذ (نظير فايروال و ...) مجاب مي نمايند حال آنكه با وجود تجهيزات و تكنولوژي پيشرفته در دست آقايان ، يك گروه زيرزميني و احتمالاً مبتدي هكري توانستند سايت اصلي شركت مخابرات استان مازندران را از كار انداخته و صفحه تبليغاتي خود را به جاي صفحه اصلي قرار دهند.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید بهرام سیادتی 7 دي 1385
جای خجالتش باقی هست که سایت مخابرات یک استان توسط جوجه هکران هک می شه !
نا شناس 8 دي 1385
من خودم حدود 15 روز قبل به سایت مخابرات مراجعه کردم دنبال اخبار ict استان بودم مشاهده نمودم که هک شد . با ایمیل اطلاع دادم متاسفانه صفحه هک شده آنرا درست نکردند. الان دیدم خبر آن در سایت شمال نیوز درج شد . انشاالله مخابرات مازندران هر چه سریعتر مفهوم امنیت را بفهمد.
امیر امیری 13 دي 1385
من اخیرا با یان سایت آشنا شدم با خواندن بسیار از مطالب به وزین و پر مغر بودن این سایت پی بردم وبه خودم بالیدم که در استانمان چنین متفکرانی هستند که به کار اطلاع رسانی وهدایتگری میپردازند ولی از نحوه انعکاس خبر هک شدن سایت مخابرات کمی دلخور شدم چون با مراجعه به این سایت پی بردم که یکی از صفحات آرشیو آن که اطلا حاوی هیچ مطلبی نبوده یک تصویر کپی پیست شده بود.
ali 18 دي 1385
salam man nemidonam shoma che tori rajeb be in team neveshtin mafia pas bedonin kheyli aghabin behtare begam in team CIA va besiyari az site haye mohem ro zadeh man hamishe az kareshoon lezat mibaram az inke be khodetoon ejazeh dadin be ina gofti mobtadi kheyli kar kardin omidvaram dardesari anshe vasatoon chakerim mer30az news hatoon bye

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.